Tüketici olarak soruyorum hocam. Ancak sizin pazaryeri siteleriyle yaşadığınız sorunları özel değilse bilmek isterim. Genel bir araştırma içerisindeyim.Üretici olarak mı soruyorsunuz? Tüketici olarak mı?
Tüketici olarak herhangi bir sorun yaşamadım genel olarak fakat geçmiş yıllarda eTicaret müdürlüğü yaptığım dental sektöründe pazar yerleri ile maalesef sıkıntılar yaşıyorduk.
Konuyu biraz daha detaylandırabilirseniz güzel bir sohbet konulu bilgi alışverişi olabilir.
İade konusundaki sorunları hemen hemen tüm kullanıcılardan duydum ama bu olaylar çok şaşırttı. Ben bu sektöre şimdilik girmeyi düşünmüyorum, bu alana ayrı bir ilgim var.Tüketici olarak çok fazla sorunla karşılaşmadım fakat pazaryerlerindeki en büyük sorunumuz iadeler idi. Pazaryerleri kayıtsız koşulsuz müşteriyi haklı görürler, bunun birçok örneği var.
Yakın bir arkadaşım sarraf, online yapmaya çalıştılar bir dönem ve tüm ürünlerin iadesi oluyordu. İnsanlar düğünde, kınada veya özel günlerde takıları kullanıp ardından iade ediyorlarmış. Bununla ilgili bir kanun çıkacaktı, şu an ne durumda tam olarak net bir bilgiye sahip değilim.
Ve yine yakın arkadaşlarımdan birisi bebek beşiği yapıp online satışa çıkarttı pazar yerlerinde, çok fazla iade ile karşılaştı. İnsanlar beşiğin kurulumunu yapıyor, bebeğin kırkının çıkması için düzenledikleri organizasyon bittikten sonra iade ediyorlarmış.
Aslında tüm sektörün en büyük problemlerinden birisi iadeler. Haklı olmaksızın çok fazla iade kabul ediyor şirketler. Sizin gireceğiniz sektör nedir acaba?
Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.Eğer düşünecek olursanız naçizane fikrimi beyân edeyim; iç çamaşırı veya fantezi iç giyim gibi ürünlerin satışı yapın, hiçbir koşulda (açılmaması hariç) iadesi yok.
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren
Teknoloji Forum adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.
Bu sitenin çalışması için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.