MiG-29'un uçabileceği maksimum irtifa nedir? Şu anda MiG-29, MiG-29 Yüksek İrtifa Uçuşları sırasında garantili 17 km'ye ulaşıyor . Genellikle 18 veya 19 km'ye kadar önemli ölçüde yükseliyor. Eskiden 20 km+ idi. Daha düşük irtifa, eskiden Mach 1.9 olan Mach 1.7 hız sınırlamalarından kaynaklanmaktadır. MiG-29 Yüksek İrtifa Uçuşlarının - veya Uzayın Ucu Uçuşlarının - daha soğuk mevsimde, yani Ekim - Nisan aylarında yapılması önerilir.
MiG-29 Yüksek İrtifa Stratosfer Uçuşu - uzun versiyon 8 kamera HD | Uçuş verileri
Mikoyan Mig 29 Fulcrum:
Hizmete giriş. 1983
Performans
Azami hız: 2.25 Mach (2,400 km/s, 1,490 mph), alçak irtifada: 1.25 Mach (1,500 km/s, 930 mph)
Menzil: 1,430 km (770 nmi, 890 mi) (dahili yakıt ile birlikte)
Azami irtifa: 18,000 m (59,000 ft)
Tırmanış değeri: ilk: 330 m/s, ortalama: 109 m/s 0–6000 m (65,000 ft/dk)
Kanat yüklemesi: 403 kg/m² (82 lb/ft²)
İtici Güç/Ağırlık oranı: 1.09
Motor: 2 × Klimov RD-33 Artyakıcı turbofan, 8,300 kgf (81.4 kN, 18,300 lbf) her biri
Klimov RD-33: Klimov RD-33 - Wikipedia
Mig 29 günümüzde eski teknoloji kalsa da halen değerini muhafaza eden muhteşem bir uçak.
Büyüklük, kanat oranları, çift art yanmalı reaktör görüntü olarka çekicilik. Ne çok büyük ne çok küçük
Videoda şef test pilot Sergey Kara nın anlatımlarına dikkat, Son derece üst tecrübe.
Uzay Uçuşunun Uç profili: Tırmanışın üst ucu.
tam art yakıcı ile hızlanma (deniz seviyesinde 2222 km/sa veya 1380 mil/sa - bu yükseklikte 1950 km/sa veya 1210 mil/sa)
2. Yükseklik ayarı
3. yükseklik = 18.000 m
4. yüksekliğin azaltılması , stratosferden dönüş
MiG-29 Yüksek İrtifa Stratosfer Uçuşu
MiG-29 Edge of Space uçuşu - Dış kamera #1 - tam uzunluk
MiG-29 Edge of Space uçuşu - Dış kamera #2 - tam uzunluk
Kaynak:
migflug.com
MiG-29 Yüksek İrtifa Stratosfer Uçuşu - uzun versiyon 8 kamera HD | Uçuş verileri
Mikoyan Mig 29 Fulcrum:
Hizmete giriş. 1983
Performans
Azami hız: 2.25 Mach (2,400 km/s, 1,490 mph), alçak irtifada: 1.25 Mach (1,500 km/s, 930 mph)
Menzil: 1,430 km (770 nmi, 890 mi) (dahili yakıt ile birlikte)
Azami irtifa: 18,000 m (59,000 ft)
Tırmanış değeri: ilk: 330 m/s, ortalama: 109 m/s 0–6000 m (65,000 ft/dk)
Kanat yüklemesi: 403 kg/m² (82 lb/ft²)
İtici Güç/Ağırlık oranı: 1.09
Motor: 2 × Klimov RD-33 Artyakıcı turbofan, 8,300 kgf (81.4 kN, 18,300 lbf) her biri
Klimov RD-33: Klimov RD-33 - Wikipedia
Mig 29 günümüzde eski teknoloji kalsa da halen değerini muhafaza eden muhteşem bir uçak.
Büyüklük, kanat oranları, çift art yanmalı reaktör görüntü olarka çekicilik. Ne çok büyük ne çok küçük
Videoda şef test pilot Sergey Kara nın anlatımlarına dikkat, Son derece üst tecrübe.
Uzay Uçuşunun Uç profili: Tırmanışın üst ucu.
tam art yakıcı ile hızlanma (deniz seviyesinde 2222 km/sa veya 1380 mil/sa - bu yükseklikte 1950 km/sa veya 1210 mil/sa)
2. Yükseklik ayarı
3. yükseklik = 18.000 m
4. yüksekliğin azaltılması , stratosferden dönüş
MiG-29 Yüksek İrtifa Stratosfer Uçuşu
MiG-29 Edge of Space uçuşu - Dış kamera #1 - tam uzunluk
MiG-29 Edge of Space uçuşu - Dış kamera #2 - tam uzunluk
Kaynak:

MiG-29 Flight Altitude | MiGFlug.com Blog
How high can the MiG-29 fly? What is the maximum altitude the MiG-29 can fly? Currently, the MiG-29 reaches a guaranteed 17km during MiG-29 High Altitude Flights. Often it gets considerably higher, to 18 or 19km. It used to be 20km+. The lower altitude is due to the speed limitations of Mach...
